Enkele van onze trainers

Amber Zonneveldt: werkt als teamcoach en ambulant begeleider bij een maatschappelijke opvang. Zij is zeer ervaren als het gaat om multiproblematiek (psychische aandoeningen in combinatie met verslaving) en in het omgaan met zeer moeilijke mensen. Ze zet mensen in hun kracht en zorgt dat ze weer op eigen benen komen te staan. Haar kijk op het leven is nuchter, met heel veel humor en relativeringsvermogen. En met haar optimisme is ieder probleem hanteerbaar. Ook werkt ze samen met haar enorme Belgische trekpaard intensief aan de ontwikkeling van mensen, als duo hebben ze een bijzondere inbreng.

Ik geef mensen vertrouwen, ik ben direct en eerlijk en vind dat iedereen de juiste hulp moet krijgen als het zelfstandig niet meer gaat “

Maarten van den Berg: deed kleinkunst en het Koningstheateracademie voor Cabaret en Humanistiek in Utrecht. Werk: Panache met o.a. Janjaap van der Wal, Tim Fransen en Peter Pannekoek. Vier seizoenen Zondag met Lubach, schrijver voor Martijn zegt sorry, bij RTL-late Night. Eigen bedrijf in presentatietrainingen. Toneel- en improvisatielessen voor studenten in Utrecht, docent filosofie- en theatermaken. Heeft zijn eigen cabaretprogramma.

“Alleen pinguins zijn zwart-wit!”

Yolande van der Veer: ondernemer, heeft diverse bedrijven opgezet. Zeer groot netwerk. Achtergrond in strategisch HRM, organisatie- en talentontwikkeling. Ze brengt overal beweging, is scherp en ziet de volgende stap. Ze zet mensen met liefde weer op hun benen, en geeft altijd een nieuw perspectief. Precies, grondig en luistert diep naar de mogelijkheden van mensen. Ze heeft een groot hart voor mensen. Zeer ervaren in groepscoaching, individuele coaching, inzicht in patronen uit gezin, leiderschap en netwerken, familieopstellingen. www.olifantenthee.nl

"Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan"

Alex van Rijen: logistiek supervisor, maar helemaal gek van sport. En ongeneeslijk verklaard als het gaat om rugby. Zeer veel ervaring in het begeleiden van jongeren in deze sport. Met deze clinic staat samenwerking centraal, hoe kom je samen tot het beste resultaat. Ook is plezier gewaarborgd! Hij vertelt ook wat er in het spel wel en niet kan, ofwel alles over de ongeschreven regels. En als teams gaan we aan de slag!

IK MELD ME AAN VOOR 21 en 22 juni!

Meer weten? Bel dan met Yolande op 06 1094 9110

Of mail ons: info@yamschool.nl

Chat openen
app met Amber
Hoi, leuk dat je er bent! Wil je meer weten of vragen, stuur dan een berichtje.